poniedziałek, 14 września 2009

Picie herbatki z bratka skutecznym sposobem na trądzik!


Jeśli chcesz oczyścić cerę, pij trzy razy dziennie herbatkę z bratka (fiołek trójbarwny) lub łykaj tabletki.
Flawonoidy zawarte w tej roślinie oczyszczają krew i pomagają skutecznie wyleczyć trądzik. Pierwsze efekty czasami widać już po tygodniu!
Co więce, bratek działa też na przemianę materii, czyli - chudniesz i dbasz o cerę.
Wypróbuj, a jeśli stosowałaś, podziel się z czytelniczkami PzN swoimi doświadczeniami :)

3 komentarze:

  1. Ja stosowałam, ale tabletki. Efekty po 1,5 tyg, ale nigdy nie mialam fajneijszej cery.
    To tylko 7,50.
    A herbata nie jest zła w smaku, ale ja jestem leniwa :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz mialam efekty po paru dniach, ale bralam wiecej niz 3 :)
    Super blog, bede tu zagladac!

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbatka tańsza, ale wiecej roboty :] Nic mi tak nie pomoglo na pryszcze, jak bratek.

    OdpowiedzUsuń